Minulú sobotu som, podobne ako horda iných Bratislavčanov a bratislavských prišel-
cov, brúzdala bratislavské ulice s cieľom urobiť si pekný rodinný program a obcho-
diť nejaké tie múzeá. Po vcelku peknom a príjemnom dni, sme sa celá partia mám
rozhodli „zavďačiť“ našim puberťákom večerou v nemenovanom fast foode americké-
ho charakteru na Hviezdoslavovom námestí (nemôžem si pomôcť, vždy si spome-
niem, že čo by na to povedal Igor Bukovský, ale aj tak mi chutí).
A tu sme narazili na neskutočnú nehoráznosť, ktorú do dnešného dňa neviem pustiť
z hlavy. Uvedený fast food totiž prevádzkuje skutočne svojský „vernostný program“
pre svojich zákazníkov. Do písmenka síce plnia povinnosť mať WC v prevádzke, kto-
rá im vyplýva zo zákona. Háčik je však v tom, že po tom, čo pri pokladni necháte
niekoľko desiatok Eur (ako v našom prípade – nasýtiť puberťáka nie je lacný špás),
WC samozrejme použiť môžte (veď ste platiaci zákazník), avšak za 50 centov (teda
bývalých 15 Sk!!!).
A teraz príde pointa – uvedených 50 centov dostanete naspäť. Odrátajú Vám ich z
najbližšieho nákupu.
Hádali sme, keďže sme urobili účet asi za 80 Eur, že čo spomínanú prevádzku
viedlo k tomu, že nás nenechá použiť ich toaletu zadarmo. Podľa mňa pri takom
obrate by to bol stále celkom dobrý kšeft. Dospeli sme k záveru, že dôvodom
bolo, aby WC neslúžilo ako verejné…
Avšak za tú polhodinku, kým hamburgery zmizli v útrobách našich zlatíčok, sme
boli svedkami presne 7 ľudí, ktorí bez problémov preskočili, podliezli či obišli
turniket, medzi nimi aj niekoľko bezdomovcov, ktorí zaručene platiacimi zákazníkmi
spomínanej reštaurácie neboli.
Takže, ak si to mám zosumarizovať:
1. ak malo byť cieľom zamedziť návštevám WC pre „nezákazníkov“ – nepodarilo sa
2. ak malo ísť „toaletové podnikanie“ – asi sa tiež nepodarilo – niektorí sme vydržali,
ostatní preliezli (z princípu – v podstate si deti „ukradli“ jednu malú:-)
Vychádza mi teda z toho jediné – zmyslom uvedeného bola motivácia zákazníkov,
aby sme sa do reštaurácie vrátili a minuli ďalších možno 80 Eur! A dostali z nich
zľavu ca 2,50 Eur za vycikanie pred mesiacom (doklad na zľavu totiž platí len
mesiac – tiž podstatná info).
Nuž tak, milí prevádzkovatelia – ak ste to mysleli takto, tak mám pre Vás aj bod 3.
3. vernostný program – motivácia zákazníkov k ďalšej návšteve: nevyšlo. Ja už k
Vám nikdy neprídem! (tiež z princípu).
P.S. Ak by ste Váš Wéckový vernostný program chceli dotiahnuť k dokonalosti, tre-
ba dať na turniket čítačku kódov z pokladničných blokov, ale to by už asi chcelo aj
marketingovú agentúru, že jo:-).
hehe, nádhera. slovenskí "žurnalisti"... ...
:-) ...
Celá debata | RSS tejto debaty